Hulp nodig?

Wij zijn er voor je.

Regel het zelf online

Hier wordt op dit moment veel op gezocht

Hoe kan ik een nieuw of aangepast e-mailadres doorgeven?

Wanneer je een nieuw of aangepast e-mailadres wilt doorgeven, vragen we je contact op te nemen met je adviseur. Hij kan dit direct voor je in orde maken. Heb je geen adviseur, neem dan contact met ons op via 070 513 33 33.

Waar kan ik terecht voor informatie over de dienstverlening van HCS (voorheen Keerpunt)?

HCS verzorgt in overleg met werkgevers onder andere de re-integratie van een zieke werknemer. Bekijk meer informatie over HCS.

Ik heb onlangs een schadeverzekering aangevraagd via nn.nl, maar nog geen polis ontvangen. Wanneer krijg ik een reactie?

De meeste online aanvragen van zakelijke schadeverzekeringen accepteren we direct. Je ontvangt in dat geval direct een bevestiging en nieuwe polis per e-mail. In sommige gevallen is het noodzakelijk dat we de aanvraag beoordelen. Meestal volgt er binnen tien dagen een reactie. Heb je na tien dagen nog geen reactie ontvangen? Neem dan contact op via 070 513 33 33.

Ik heb onlangs een schade gemeld voor mijn schadeverzekering. Wanneer krijg ik een reactie?

We proberen binnen 24 uur te reageren. In 90% van de gevallen lukt dit ook. In het uiterste geval reageren we binnen tien dagen. Heb je na tien dagen nog geen reactie ontvangen? Neem dan contact op met ons via 088 663 31 11

Hulp bij betalingsproblemen

Sterk stijgende energieprijzen en een hoge inflatie zorgen voor een druk op de financiële huishouding van zowel particulieren als ondernemers. Nationale-Nederlanden houdt deze ontwikkelingen scherp in de gaten. Welke ondersteuning er voor de Nederlandse ondernemers exact beschikbaar komt, is nog niet bekend. Wij begrijpen dat dit kan zorgen voor de nodige onzekerheid en stress. Daarom zijn wij er ook in deze uitdagende tijden om met je mee te denken. Vanuit onze mogelijkheden kijken we gericht hoe wij kunnen ondersteunen. Wij staan voor je klaar, juist nu.

Ben je al in een moeilijke situatie beland of ben je daar bang voor? Voor hulp bij betalingsproblemen kijken we graag met je mee naar de beste oplossing. Hiervoor kan je contact opnemen met je financieel adviseur of met ons via telefonisch contact.

Het betalen van je premie



Webcare

Ma. t/m vrij. 08.00 – 20.00 uur
Zaterdag 10.00 – 16.00 uur

Reactietijd binnen 2 uur


Bellen

Ma. t/m vrij. 08.00 – 17.30 uur
Schade melden 24/7

Wachttijd: +/- 5 minuten


E-mail

Je ontvangt binnen 10 werkdagen een reactie van ons.

Persoonlijk advies nodig?

Wil je advies afgestemd op jouw wensen en situatie? Een onafhankelijk adviseur kan je daarbij helpen.

Zoek een adviseur